یافتن یک دستگاه جا مایع چشمی بدون دست ایده آل ترین خرید نیست ، اما این یک افزودنی خانگی است که واقعاً می تواند زندگی شما را ساده کند. هنگامی که به دنبال بهترین دستگاه های جا مایع چشمی اتوماتیک هستید ، چند عامل کلیدی را باید در نظر بگیرید.

اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که آیا شما مدلی را انتخاب می کنید که قابل شارژ باشد یا از باتری استفاده کند. هر دو قابل کنترل هستند ، اگرچه برخی از گزینه های قابل شارژ با یک بار شارژ تا سه ماه دوام می آورند در حالی که برخی از گزینه های باتری می توانند تا دو سال دوام بیاورند. در مورد نوع دوم ، مهم است که در مورد محل و طراحی محفظه باتری فکر کنید. اگر در قسمت پایه جا مایع چشمی قرار دارد ، باید آن را بالا بیاورید تا با پیشخوان شما همخوانی نداشته باشد و باید دارای یک مهر و موم ضد آب باشد. این به جلوگیری از خوردگی باتری کمک می کند.
نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که آیا یک دستگاه جا مایع چشمی کف می خواهید یا خیر. اینها معمولاً از صابون کمتری در هر پمپ استفاده می کنند و ماندگاری آن بیشتر می شود. برخی از افراد هنگام شستن دست های خود نیز بافت کف را به مایع ترجیح می دهند. نکته منفی این است که برخی از مدلها به صابون خاصی احتیاج دارند (هر چند ، من گزینه ای را انتخاب کردم که با هر نوع صابونی سازگار است). همچنین ، اگر نگران مقدار توزیع شده هستید ، به دنبال گزینه هایی باشید که به شما امکان می دهد حجم صابون توزیع شده را تنظیم کنید.
یکی دیگر از جنبه های مهم برای هر دستگاه جا مایع چشمی اتوماتیک شیر است. بهترین دستگاه ها دارای دریچه ای هستند که پس از استفاده محکم بسته می شوند ، بنابراین شما دائماً صابون هدر رفته را پاک نمی کنید. سیلیکون یک ماده قابل اعتماد برای این کار است ، اما همه تولید کنندگان مواد سوپاپ خود را فاش نمی کنند.