جا مایع چشمی برای توزیع آسان و دقیق ، این پمپ سنسور ساده انسانی در اجتناب از آشفتگی یا ریختن تصادفی بسیار مفید است ، به دلیل دریچه سیلیکونی که مهر و موم ایمن بین پمپ ها را ارائه می دهد. پمپ اتوماتیک در 0.2 ثانیه چشمگیر پخش می شود و می توانید مقدار صابون را که مطابق سلیقه شما است ، تنظیم کنید. ظرف صابون شفاف و 8 اونسی باعث می شود که زمان پر شدن دوباره به آسانی دیده شود. بیشتر جا مایع های چشمی باتری کار می کند و می تواند تا یک سال روی یک مجموعه از چهار باتری دوگانه A (که شامل نمی شود) دوام بیاورد. و در حالی که محفظه باتری در قسمت پایین دیسپنسر قرار دارد ، طرفداران می گویند که کمی بلند شده است ، که به جلوگیری از خوردگی و جلوگیری از خوردگی آب کمک می کند.

من پنج مورد از آنها را در سال 2015 برای خانه خود خریدم. همه آنها هنوز 4 سال بعد کاملاً کار می کنند ، مشکلی وجود ندارد. اگر به دنبال یک دستگاه جا مایع چشمی صابون خودکار هستید ، آنها را به شدت توصیه می کنم.
این پمپ توزیع کننده صابون از جنس استنلس استیل با ظرفیت 9 اونس ایده آل است اگر به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت هستید که ارزش هر پنی را دارد. این دستگاه بسیار مقاوم ، کاملاً ضد آب و مقاوم در برابر زنگ زدگی ، از شارژر استفاده می کند و یک بار شارژ می تواند تا سه ماه دوام بیاورد. با شیر سیلیکونی و طراحی بی انتها ، پخش آسان و بدون ریزش است. این جا مایع چشمی همچنین دارای قیف مجانی برای پر کردن آسان است. از همه بهتر این است که در چهار نوع مختلف از جمله برنج ، سفید ، فولاد ضد زنگ صیقلی و رز رز (تصویر بالا) به انتخاب شما موجود است.
این نسبت به پمپ های صابون سنسور قدیمی بهبود یافته است ، من از سهولت پر شدن ، سهولت خاموش شدن (برای زمانی که خانه دار می آید) و سهولت شارژ کردن را دوست دارم. دو سطح صابون قابل انتخاب توزیع بسیار راحت است.