کاملاً منطقی است که جایی که برای شستن دست‌هایم می‌روم کثیف است، اما همین که سینک آشپزخانه‌ام می‌تواند یک ایستگاه آلودگی متقابل باشد، برای من عجیب است. بعد از اینکه مرغ را مزه دار می کنم یا پوشک کثیف را عوض می کنم (ببخشید، این زندگی من است)، نمی خواهم پمپ جا مایع چشمی صابون خود را به محل پرورش ویروس ها و باکتری ها تبدیل کنم. راه حل نابغه من؟ من یک دستگاه جا مایع چشمی صابون بدون لمس و خودکار که در آمازون پیدا کردم خریدم.

استفاده از تلگراف بسیار ساده است که من از آن شگفت زده شدم. اساساً، شما مخزن کوچک را با صابون دستی پر می‌کنید، سپس دست کثیف خود را زیر جا مایع چشمی قرار می‌دهید، و به طور خودکار، با صفر لمس، فقط مقدار مناسبی از مایع پاک‌کننده میکروب را بیرون می‌زند. که من را به دلیل دیگری که به این محصول نیاز داشتم رهنمون می شود: بچه های من، به قلب کودکان نوپاشان برکت بده، از صابون زیاد یا خیلی کم استفاده کنند. من امیدوار بودم که قطعه خودکار باعث صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از اتلاف شود - و به همان اندازه مهم، همه ما را از بیماری در امان نگه دارد.
معلوم است، من کاملاً در این مورد وسواس دارم. به قدری که من دومی را برای حمامم خریدم، جایی که بچه هایم بعد از مدرسه و رفتن به فروشگاه برای شستن دست هایشان می روند.
اول از همه، پسران من عاشق استفاده از چیزی هستند که به آنها "صابون رباتیک" می‌گویند. دستگاه جا مایع چشمی وقتی صابون را بیرون می‌کشد، یک صورتک آبی را روشن می‌کند، گویی به ما یادآوری می‌کند که چند میکروب را دور زدیم. من بیشتر آن را دوست دارم زیرا کارآمد و تمیز است. من زمان زیادی را صرف ضدعفونی کردن و تمیز کردن تلگراف‌های شیشه‌ای خود کردم (که انصافاً نسبتاً سریع کثیف و بدبو می‌شدند)، بنابراین خوب است که یک چیز کمتر برای تمیز کردن داشته باشیم.