صابون دست بخشی ضروری از هر سرویس بهداشتی است و مکان های تجاری به مقادیر تجاری نیاز دارند. رستوران‌ها، فضاهای اداری، و امکانات مراقبت‌های بهداشتی همگی باید به کارگران و مهمانان خود دسترسی به صابون بیشتری نسبت به یک پمپ‌ساز کوچک مسکونی ارائه دهند. دستگاه‌های جا مایع چشمی خودکار حجم بالایی که نیاز مؤسسات بزرگ را دارند با چند مزیت اضافی فراتر از یک دستگاه جا مایع چشمی فعال با اهرم یا دکمه را فراهم می‌کنند.

اول از همه، جا مایع ‌های بدون لمس به شما این قدرت را می‌دهند که میزان صابون مصرفی در هر بار را تنظیم کنید. این اطمینان حاصل می کند که مهمانان و کارگران شما از صابون زیاد و یا کم استفاده نمی کنند، که باعث صرفه جویی در هزینه شما و ترویج عادات سالم می شود. ثانیا، داشتن یک دستگاه جا مایع چشمی برقی یک نقطه تماس بالقوه را از دستشویی شما حذف می‌کند – با یک جا مایع معمولی، دست‌های از قبل شسته شده باید اهرم یا دکمه را لمس کنند و به طور بالقوه میکروب‌ها را پخش کنند. ما در زیر به چند سوال متداول می پردازیم تا به شما کمک کنیم بهترین دستگاه جا مایع چشمی را برای شرکت خود انتخاب کنید.
سوالات متداول در مورد مایع ریز اتوماتیک
دستگاه جا مایع چشمی خودکار چگونه کار می‌کند؟
جا مایع های چشمی دارای یک موتور کوچک با باتری هستند که به یک سنسور متصل است. هنگامی که سنسور توسط شخصی که دست خود را زیر تلگراف قرار می دهد فعال می شود، موتور فعال می شود و مقدار مشخصی صابون را پمپ می کند. اکثر جا مایع‌های خودکار دارای چراغ‌های وضعیت هستند تا در صورت کم شدن باتری به کاربر هشدار دهند. بسته به واحد خاصی که انتخاب می کنید، عمر باتری متفاوت خواهد بود. برخی از آنها از چندین باتری بزرگ استفاده می کنند تا قبل از تعویض آنها تا حد امکان زمان بیشتری را در اختیار شما بگذارند، در حالی که برخی دیگر صرفاً صرفه جویی در مصرف انرژی دارند. با صفحه مشخصات محصول مشورت کنید تا ببینید انتظار می رود یک مجموعه از باتری ها در یک واحد خاص چقدر دوام بیاورند.