با ویژگی‌های داخلی ضد چکه و ضد گرفتگی، کارایی دستگاه جا مایع چشمی حسگر شما را افزایش می‌دهیم. ویژگی ضد چکه از ریختن نامرتب و هدر رفتن غیرضروری جلوگیری می کند، در حالی که ویژگی مانع از گرفتگی مایع بسیار غلیظ پمپ می شود. همه به آرامی و هماهنگ توسعه یافته اند، بنابراین لازم نیست حتی در مورد آن فکر کنید

یک دستگاه جا مایع چشمی صابون دستی با یک بار استفاده، مقدار بهینه صابون/ضدعفونی کننده را در اختیار شما قرار می دهد و با جلوگیری از پخش مایعات غیر ضروری، در هزینه شما صرفه جویی می کند. دستگاه‌های جا مایع چشمی اغلب بیش از حد مورد استفاده قرار می‌گیرند، با پمپ چندین بار استفاده شده و مایعات بیش از حد توزیع می‌شود، که برای خانواده یا کسب‌وکار شما هزینه دارد که به راحتی می‌توان صرفه‌جویی کرد.
هوشمند باشید و یک دستگاه جا مایع چشمی بدون لمس اسپلش را انتخاب کنید. ما زندگی شما را سالم تر، آسان تر می کنیم و در هزینه شما صرفه جویی می کنیم. ما می دانیم که شما انتخاب درستی خواهید کرد.
آشپزخانه ها و حمام ها دو تا از کثیف ترین اتاق های خانه ما هستند و این محیط های با رطوبت بالا محل مناسبی برای رشد باکتری ها هستند. به همین دلیل است که دستگاه‌های جا مایع چشمی یکی از هک‌های تمیزکننده مورد علاقه ما در حال حاضر هستند. در حالی که تقریباً مطمئناً از دستگاه‌های جا مایع چشمی صابون در سرویس‌های بهداشتی عمومی استفاده کرده‌اید، بسیاری از مردم نمی‌دانند که این دستگاه‌ها برای خانه نیز در دسترس هستند و می‌توانید آنها را با حداقل 13 دلار خریداری کنید.
تمیز کردن دست‌ها یکی از مؤثرترین راه‌ها برای رعایت بهداشت شخصی و جلوگیری از انتشار ویروس‌ها است. با نصب یکی از بهترین دستگاه های جا مایع چشمی اتوماتیک در نزدیکی سینک خود، می توانید خود و دیگران را به شستن مکرر دست ها تشویق کنید.