برای شرکت‌ها بسیار مهم است که راه‌حل‌های موثر شستشو را به همه کاربران دستشویی ارائه دهند تا از انتشار میکروب‌ها و باکتری‌های مضر موجود بر روی سطوح سخت جلوگیری کنند. با این حال، با وجود لوازم جانبی دستشویی در بازار، دستگاه های دستی در مقابل اتوماتیک، فولاد ضد زنگ در مقابل پلاستیک، خشک کن های دستی یا حوله های کاغذی، اطمینان از تصمیم درست برای اطمینان از بهداشت مناسب در دستشویی برای شرکت ها دشوار است.

انتخاب بین جا مایع چشمی دستی یا خودکار یکی از بحث‌های بزرگ در فضای دستشویی تجاری است و تصمیم‌گیری از میان این گزینه‌ها، که تلگراف مناسب شماست، دشوار است. به خواندن ادامه دهید زیرا ما نگاهی به برخی از مزایای ارائه شده توسط جا مایع های چشمی دستی و اتوماتیک و همچنین برخی از ملاحظات کلیدی می‌اندازیم که باید هنگام تصمیم‌گیری در مورد مناسب‌ترین انتخاب صابون‌پاش برای دستشویی خود در نظر بگیرید.
تفاوت بین جا مایع دستی و جا مایع چشمی خودکار چیست؟
دستگاه های جا مایع چشمی در اشکال و اشکال مختلفی وجود دارند و جزء حیاتی در هر دستشویی بهداشتی هستند. در حالی که به طور سنتی یک تکه صابون شکل اصلی بهداشت دست در دستشویی ها بود، توزیع کننده ها اکنون یک گزینه اصلی برای تهیه صابون به مقدار مناسب هستند. دو نوع اصلی جا مایع موجود در دستشویی‌های امروزی از نوع دستی و اتوماتیک هستند.
تفاوت اصلی بین یک جا مایع دستی و یک جا مایع خودکار به عملکرد، بهداشت، هزینه‌ها و گاهی اوقات زیبایی‌شناسی بازمی‌گردد. دستگاه‌های جا مایع چشمی صابون مجهز به حسگرهایی هستند که می‌توانند حرکت دست‌های کاربر را تشخیص داده و مقدار مناسبی صابون را پخش کنند. دیسپنسرهای دستی دقیقاً همینطور هستند و نیاز به عملکرد دستی دارند، مانند فشار دادن پمپ برای فشرده کردن پمپ و پخش صابون.