بهداشت و ایمنی را بهبود می بخشد: اخیراً بهداشت فردی به یک ضرورت برای همه تبدیل شده است. برای اطمینان از همین موضوع، دستگاه های جا مایع چشمی بدون تماس به طور گسترده استفاده می شود. اینها از انتشار ویروس ها و میکروب ها جلوگیری می کنند.

خودکار و آسان برای استفاده: طیف وسیعی از دستگاه های جا مایع چشمی ما برای استفاده بسیار آسان است. از آنجایی که عملکرد آن به هیچ وجه نیازی به تماس ندارد، برای همه بسیار راحت می شود.
یک مقدار استاندارد ارائه می کند: یک سنسور داخلی در دستگاه جا مایع چشمی ما وجود دارد، بنابراین هر بار که دستان خود را زیر آن قرار می دهید، یک مقدار استاندارد تحویل داده می شود. این باعث کاهش هدر رفتن صابون می شود.
بادوام و آسان برای نصب: از آنجایی که دستگاه صابون ما از عملکرد بدون تماس پشتیبانی می کند، در نتیجه سایش و پارگی کمتری توسط محصول تجربه می شود. این باعث افزایش دوام آن می شود. نصب آن نیز بسیار آسان است، زیرا به سادگی روی میز یا روی دیوار نصب می شود.
در زمان همه گیری، حفظ یک محیط بهداشتی در اطراف خود به یک ضرورت تبدیل شده است. با دستگاه جا مایع ما، می توانید این کار را بدون تماس با چیزی انجام دهید. این امر خطر ابتلا به ویروس یا میکروب را کاهش می دهد.
دستگاه جا مایع چشمی پس از فشار دستی دکمه توسط کاربر، صابون مایع را پخش می کند. آنها به اندازه دستگاه پخش خودکار کارآمد نیستند. از آنجایی که از عملیات لمسی پشتیبانی می کند، ممکن است گسترش ویروس را افزایش دهد.
همانطور که از نام آن پیداست، دستگاه های جا مایع چشمی زیر پیشخوان درست زیر پیشخوان نصب می شوند.