شستن دست ها از اهمیت بالایی برخوردار است. وین طب طیف وسیعی از جا مایع های چشمی بدون لمس روی عرشه و دیواری را طراحی کرده است که برای هر محیط دستشویی مناسب است تا به بهداشت عالی دست کمک کند. این طیف از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا در سطوح مختلف ساخته شده است و راه حلی بادوام طولانی مدت را تضمین می کند.

وین طب جدیدترین اقلام را برای خانه شما ارائه می دهد، مانند ظروف خانگی فومی جا مایع چشمی ز خودکار صابون! طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا را که به دلیل عملکرد، کارایی و طراحی خلاقانه خود متمایز هستند، کشف کنید: نورپردازی، انبارداری، دکوراسیون، تهویه مطبوع، باغ، حیوانات خانگی، نظافت و غیره.
جا مایع چشمی خودکار نوآورانه که شستشوی دستی بسیار راحت و بهداشتی را امکان پذیر می کند. هنگامی که دست ها بدون نیاز به تماس به آن نزدیک می شوند صابون را به راحتی پخش می کند و از کثیف شدن دستگاه یا اثر انگشت روی آن جلوگیری می کند. علاوه بر این، می تواند با 1/4 مقدار صابون معمولی استفاده شده توسط سایر پخش کننده ها (رقیق شده با آب به نسبت 1:4) کار کند که به معنای صرفه جویی عالی است. ایده آل برای استفاده در منازل، ادارات و غیره
جا مایع چشمی عملکرد خودکار و بدون لمس را برای تجربه ای بهداشتی تر و راحت تر ارائه می دهند. کنترلر جدید با بدنه جمع و جور طراحی شده است که از فضای کمتری استفاده می کند و جدا از مخزن صابون است که نصب آسان تر و زیبایی تمیزتری ایجاد می کند.